Cartofi cu personalitate, isteți și proaspeți caută prieteni în București pentru relație de lungă durată. Dacă iubești cartofii prăjiți la rang de artă și vrei să fii alături de ei în fiecare zi, lasă-le cv-ul și mesajul tău la
office @ cartofisserie.ro


Ce trebuie să știi…
Sarcini și responsabilități specifice
Servirea clienților – Să asigure satisfacere 100% a clienților prin:

  • - comportament prietenos, amabil și serviabil;
  • - servire, la casa de marcat, rapidă și corectă;
  • - oferirea în permanență de produse de înaltă calitate;
  • - manifestarea de sensibilitate la nevoile speciale ale clienților.

Activitatea de servire a clienților implică lucrul la casa de marcat, folosirea tuturor echipamentelor din linia de servire precum și înțelegerea și aplicarea tuturor metodelor de control al calității specifce restaurantului și conceptului Cartofisserie.


Pregătirea produselor – Să pregătească și să prepare toate produsele oferite de Cartofisserie conform cererii și cu atenție sporită asupra standardelor, procedurilor și calității folosind întreaga varietate de echipamente și instrumente din bucătărie. Este esențială capacitatea de a înțelege și aplica metodele Cartofisserie de control al calității. La aducerea materiilor prime din spațiile principale de depozitare, în bucătărie, va respecta standardele de manipulare și depozitare.


Curățenie și igienă - Să mențină niveluri de curățenie și igienă care să depășească standardele cerute de legislație și să atingă standardele așteptate de clienți. În acest scop va folosi o mare varietate de ustensile și echipamente de curătare, precum și un set de produse de curățenie chimice. Acolo unde este necesar, va fi asigurat echipament de protecție specific. Este esențială înțelegerea deplină și aplicarea tuturor cerințelor de igienă. Îndeplinirea acestor responsabilități este obligatorie.


Relații de muncă
Va lucra împreună cu:

  • - Toți managerii contribuind conform propriilor responsabilități la operarea restaurantului;
  • - Echipa de lucrători pentru a dezvolta abilitățile necesare noilor angajați;
  • - Toți ceilalți lucrători pentru a acționa ca o echipă în scopul rezolvarii sarcinilor alocate într-un mod productiv și eficient.

Se subordonează persoanei care coordonează zona în care lucrează și ierarhic tuturor pozițiilor manageriale, inclusiv Directorului de Restaurant.


Responsabilitate

  • - Să respecte toate procedurile operaționale specifce Cartofisserie;
  • - Să instruiască lucrătorii;
  • - Să respecte politica privind încasarea de numerar când lucrează la casa de marcat;
  • - Să respecte toate prevederile Regulamentului de lucru.